הדרה מטיילת לוגו
עושים פאן בנהר הירדן
עושים פאן בנהר הירדן

יום כייף בנהר הירדן

קייקי כפר בלום

קייקים זו חוויה נהדרת וכייפית לזוגות, משפחות וקבוצות של חברים.
היום אנחנו נדבר על קייקי כפר בלום. בקיבוץ כפר בלום יש מתחם ענק השייך לקיבוץ, הפועל משנת 1986 ובו יש מגוון רחב של אטרקציות, קמפינג ואוכל.
בין האטרקציות במתחם יש מסלולי קייקים בנהר הירדן שבהם אנחנו נתרכז.
5 דק' מהרכב

קייקים בכפר בלום – המסלול המשפחתי

המסלול המשפחתי הוא המסלול הקצר.

מדובר על מסלול באורך של כ 4 ק"מ ובערך שעה וחצי של שייט. המסלול המשפחתי מתאים לכולם, משפחות זוגות וקבוצות חברים. הכניסה למסלול הזוגי היא מגיל 5 ומעלה בליווי מבוגר כמובן. במהלך השייט בנחל הירדן, תגלו את יופיו הפראי והטבעי של האזור. המסלול עובר בין גדות נהר הירדן, ומסביבכם תוכלו לשמוע את ציוצי הציפורים המלווים את המסע. מעל ראשכם, שמיים כחולים מרהיבים שמשפרים את הצפייה בטבע המקיף אתכם. בסוף המסלול מחכה לכם מפל קטן ונחמד שמשדרג את האטרקציה. 

טיפ קטן – מצידו של המפל יש צלם, המצלם כל סירה שעוברת ולאחר המסלול ניתן לקנות את התמונה בסכום סמלי. אז תזכרו את זה שאתם מגיעים מפל להשתדל לצאת טוב בשביל המזכרת.

נהנינו ממש חווייה מומלצת לכל המשפחה
נהנינו ממש חווייה מומלצת לכל המשפחה

לאוהבי האקשן – המסלול האתגרי 

המסלול האתגרי הוא המסלול הארוך. מדובר על מסלול באורך של כ 8 ק"מ ובערך 3 שעות של שייט. המסלול האתגרי מתאים לזוגות וקבוצות חברים וגם למשפחות חובבות אתגרים ללא ילדים קטנים. במסלול האתגרי הכניסה היא מגיל 12 וגם על כל ילד בין גילאי 12-16 צריך מבוגר מלווה מעל גיל 18. המסלול האתגרי משלב שייט בקטעי זרימה מהירים ובקטעים רגועים, חוויית מפלים מיוחדים ורגעים מרגשים לאורך הדרך. במהלך המסלול, עוברים בתוך צמחייה עבה וטבע צפוני המעניקים אווירת הרפתקאות ושובת אינסופית. באמצע המסלול משתלבים עם המסלול המשפחתי ולכן הטיפ מהפיסקה הקודמת רלוונטי גם לכאן. 

קייקים בנהר הירדן
קייקים בנהר הירדן

טיפ נוסף למסלול האתגרי:

אם אתם בוחרים לרכוש מראש קופון למסלול האתגרי אני ממליץ לכם להתקשר לקייקי כפר בלום לפני שאתם מזמינים לוודא שאותו מסלול פעיל ביום שאתם באים. אנחנו הגענו לשם לאחר שהזמנו קופון בלי שבדקנו והיינו צריכים לבטל את הקופון ולקנות חדש למסלול המשפחתי.

אפשר להיכנס למים בכל זמן
אפשר להיכנס למים בכל זמן

לא הרבה יודעים אך יש מסלול נוסף, מסלול הנקרא בייבי קייק

המסלול הזה מיודע לילדים קטנים והוריהם. המסלול באורך של כחצי שעה, הוא מסלול רגוע ועדין וכמובן שהקטנטנים חגורים בחגורת הצלה.

לאחר השייט המהנה בנחל הירדן, תוכלו למצוא מגוון של אטרקציות נוספות באתר קייקי כפר בלום שישפרו וישלימו את חוויית יום הכיף בצפון:

  • פארק טופ רופ: פארק חבלים אתגרי המציע אטרקציות מרהיבות ואתגריות. בפארק זה תוכלו להתנסות בחוויה על הגובה ולהתמודד עם האתגרים השונים בפארק ספורט זה.
  • אומגה ענקית ורטובה: תחזיקו חזק כשאתם נכנסים לאומגה הענקית והרטובה. זו חוויה כייפית ומרשימה בו זמנית שתשאיר אתכם בחיפושים לעוד רגעים אקסטרימיים בעיקר כי היא מאוד קצרה.
  • קיר טיפוס: אם אתם אוהבים אתגרים פיזיים, תוכלו לנסות את כוחכם בקיר טיפוס גבוה ומרשים. הקיר מציע אתגרי טיפוס מגוונים ברמות שונות, מתחילים ועד מתקדמים.
  • ירי בחץ וקשת: קייקי כפר בלום מציעה לכם אפשרות להתנסות בירי בחץ וקשת. תוכלו לשפר את יכולותיכם בירי ולנסות לפגוע במטרות קטנות מרחוק.
  • אתר קמפינג לינת שטח: אם אתם מחפשים חוויה טבעית מרשימה יותר, תוכלו למנות את הילדים למחנה לילה באתר הקמפינג המצוי באזור. השירותים והמקלחות החמים יספקו את כל הנדרש לנופשים.

כל האטרקציות הרשומות פה מלבד הקייקים והקמפינג מיועדות לילדים בלבד

מפת המתחם קייקי כפר בלום
מפת המתחם קייקי כפר בלום

קייקי כפר בלום – מחירון:

מסלול משפחתי: 114 שח במקום 90 שח באתר

מסלול אתגרי: 149 שח במקום 119 שח באתר

בייבי קייק: 86 שח במקום 79 שח באתר

קישור דף הזמנות באתר קייקי כפר בלום לחצו כאן

אומר בתפקיד המשיט הראשי שלי
אומר בתפקיד המשיט הראשי שלי

כמה טיפים לפני הגעה לקייקים בכפר בלום

  • לבדוק על קופונים באינטרנט כל עונה יש כמה וזה יכול לצאת יותר זול.
  • להביא שקית זיפ אטומה למים בשביל הדברים החשובים (ארנק, טלפון מצלמה וכו).
  • להביא בגדים להחלפה.
  • להביא אוכל מהבית! המסעדות שם יקרות באופן מוגזם ולכן עדיף להביא אוכל מהבית או להזמין מקום מראש במסעדה נורמלית.
  • להביא הרבה מים ולשים קרם הגנה. בגלל השילוב של המים במסלול אנו נוטים לא לשים לב להתייבשות של הגוף שלנו ולכן חשוב לשתות הרבה מים במיוחד באטרקציות עם מים. 
  • להביא כובע!!
  • המלצה- להביא קייס מיוחד לטלפון שחסין נגד מים.
מעיינות חמים עין קדם, כך זה נראה במהלך היום צולם על ידי טיולי

כמה מילים אחרונות

לסיכום, אני מאוד ממליצה על קייקי כפר בלום ולדעתי האישית זה מסלול הקייקים הטוב ביותר שיש בארצנו הקטנטונת. נהננו מאוד מהמסלול המשפחתי שהיה רגוע, הזרם היה נעים והמים קרירים קצת התבאסנו בסוף על מחירי האוכל שבמתחם אבל למזלנו הייתה לנו צידנית מלאה באוכל ובכל טוב. 

עוד מקומות מעניינים:

קייקי כפר בלום - אפשר לדלג ישר אל:

כרגע עוד אין תגובות -תהיה הראשון לכתוב משהו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *